Bloggoskulden

Hallojsan och välkomna till min nya supertrevliga blogg =) !

Har gått och varit sugen på att börja blogga ett tag nu, men har tänkt att jag ska vänta tills det händer nått extra kul i mitt liv, som jag kan skriva om. Men jag har nu insett att mitt liv nog inte blir så mycket roligare än så här ;) Så därför tog jag min lediga dag i dag till att göra en superlista om mig själv, som en introduktion till mitt bloggande...

JAG:

Namn: Julia Maria Lindholm

Ålder: 20 och ett halvt

Längd: 169 cm

Ögonfärg: Blå

Hår: Rödbrunt

Familj: Mamma Pappa och Max

Stjärntecken: Fisk

Klädsel just nu: Ica outfiten

Vill: Ha en mysig lägenhet

Har: Världens bästa familj

Hoppas: Att Max klarar uppkörningen snart

Längtar till: Julen och fjällen

Jobbar: På ICA Brandbergen

Pluggar: Ekonomi

Kör: Peugot 206 xs

Tränar 1: Friskis, springer, promenerar…

Tränar 2: B-gruppen

Ogillar: Snålhet

Är rädd för: Ormar, döden och mörker

Älskar: Dennis

Positiv egenskap: Omtänksam och engagerad

Negativ egenskap: Auktoritär

Tror på gud: När jag känner att det behövs

Sjunger: Gärna i duschen och i bilen

Gråter: Ibland

Önskar: Att pappa ska bli frisk

Käraste ägodel: Kajsa

Beroende av: Nässpray

Last: Ostbågar,

Antal kuddar i sängen: 2 hos mig, 4 hos Dennis

Tycker synd om: Ensamma människor

 SENASTE:

Bilturen: Hem från jobbet

Sedda biofilmen: World Trade Centrer

Ätna maten: Falukorv i ugn med potatismos

Lästa bok: Organisationsteori av Mary Jo Hatch (ej att rekommendera)

Telefonsamtalet: Emma

Fikat: Latte och cheesecake på Notholmen i går

Köpta klädesplagg: Svart omlottklänning på H&M

 FAVORIT:Sällskapspel: Cranium, monopol och poker

Nummer: 11

Läsk: Fanta

Drink: RedBull Vodka

Känsla: Kärlek, och när man klarat en tenta

TV-serie: Prison Break och Anna Phil

Lösviktsgodis: Persikor och blå bumlingar

Julkalender: Sunes Jul

Klädesmärke: Peak, Bomerang, Gant och Filippa K

Mat: Tacos och tournedo

Sport: Simning

 ANTINGEN ELLER:Te lr Kaffe

Sommar lr Vinter

Krogen lr Hemmafest

Vin lr Öl

ICA lr Konsum

H&M lr Zara

Chips lr Godis

Kolsyrat lr vanligt vatten

Motorbåt lr Segelbåt

Skärgården lr Fjällen

Häst lr Ko

Snowboard lr Skidor

Spara lr Slösa

Jag lovar att jag inte ska bli en såndär bloggare som bara skriver en massa listor om sig själv, för det tycker iaf jag är rätt tråkigt att läsa...

Dags att sova snart... Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hej kussen

Det var ju en fin blogg du har =)
Ni får se till att komma över på partaj i sälen om ni är där när vi är där :P

Ha det bra och hälsa la familia!

M V H
Gustav

2006-11-09 @ 15:36:15
Postat av: fanny

hej julia

2006-11-09 @ 20:30:36
Postat av: fanny

vilken fin blogg du har gjort här...son vill jag med ha
kram fanny

2006-11-09 @ 20:31:23
Postat av: Määx

Wow.. Tänk om man hade en sån syrra!

2006-11-09 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback