Crazy Night!!!

Tentan är över!!! =) Är alltid så skönt när man gjort en tenta, spelar inte så stor roll hur det går, det är ändå en sådan lättnadskänsla. Jag hoppas att det gick bra, kändes väl sisodär, ungefär som det brukar göra. Jag blev i alla fall klar ganska fort, om det nu är bra?



I kväll har det varit Crazy Night i Tyresö Centrum (hippt värre) som jag har irrat runt på som en vilsen trött själ. Fyndade Rosenrot tabletter, så jag ska piggna till lite. Har hört att det ska vara bra och det var specialpris på dem i kväll. Sen köpte jag en brun tråktröja på H&M, samt lite trosor på Lindex för 10kr styck.


 

Den här veckan har jag varit en frånvarande och oengagerad tränare, förlåt! Ska bättra mig, nästa vecka ska jag komma på alla träningar och göra riktiga superduperpass. Köpte i alla fall en stor påse godis till simmarna i dag för att gottgöra mig lite. Hoppas att de fick någonting, så att inte Jörgen ätit upp hela påsen innan träningen var slut. Lycka till på KM också, håller alla mina tummar och tår för er!

I morgon bär det av på sim-konferens, fredag, lördag söndag. Hoppas at det blir lika bra och intressant som förra året och lika god mat.

Max säger att jag har en gelékropp, varken tjock eller smal, kul =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback