Förlovning...

Efter elva timmars välbehövlig sömn och en i mina ögon härlig frukost, kaffe och knäckemacka med ost, (jag vet är inget frukostfan) begav jag mig till Friskis för veckans första träning. Nu jä*lar Jörgen! Där träffade jag Helena, min allra första kompis. Hon har precis kommit hem från två veckor i Thailand och såg oförskämt brun och fräsch ut. Känner verkligen att jag skulle behöva lite solbränna mer än någonting annat i skönhetsväg nu.  Hon och och hennes pojkvän Erik hade förlovat sig där nere =) GRATTIS!!! Har väl haft några bekanta i min ålder som förlovat sig förut. Men då har det varit de mest oseriösa paren i skolan som typ gjort det som en kul grej, för att sedan göra slut en månad senare. Men mellan Helena och Erik känns det inte alls oseriöst, utan väldigt fint och jag önskar dem all lycka till, hehe. Undrar om han gick ner på knä och frågade om hon ville gifta sig med honom? Jag skulle nog inte vilja att Dennis gjorde det. För då skulle jag säkert sabba allt och börja asgarva för att det skulle kännas så löjligt, och så skulle han bli sur och tycka att jag var oromantisk, och så skulle det vara förstört. Fast om några år kanske orden vill du gifta dig med mig inte känns lika långt borta, så då kanske jag skulle kunna hålla mig för skratt. Fast jag skulle nog föredra att han friade på en annonsplats i tunnelbanan lr nått annat lite mer spejsat sätt i stället =)   Men antagligen blir det väl lika tråkigt som mamma och pappa att man ”bara bestämde det”. Nä gud va torrt! Vi, eller jag iaf har bestämt att vi ska vänta med att förlova oss tills vi har råd med Efva Attling ringar, för det vill jag ha ;)


Kolla in länken nedan om ni inte redan sätt den. Sötaste på länge!!!



 
http://www.youtube.com/watch?v=sjCpT8NbmME 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback