Helgrapport

Tänk att helgerna tar slut så fort! I och för sig tycker jag att veckorna också har gått väldigt fort på sistone, men det skulle inte skada med en extra helgdag i veckan. 

 

Helgen har varit skön och trevlig, dock har jag inte direkt gjort nått sensationellt. Efter skolan i fredags var jag först på ett riktigt skönt friskispass. Tänk att det kan skilja så mycket från pass till pass. Ibland blir man nästan inte ens svettig och känner sig inte alls motiverad, medan man på ett annat pass kämpar i så man nästan spyr. Det här var i alla fall ett sånt där ta i tills du nästan spyr pass, riktigt skönt! Kvällen tillbringade jag tillsammans med min favorit-Hanna. Det kändes som om det var länge sen vi hade en vara-hemma-å-bara-mysa-kväll ihop, så det var riktig trevligt. Hon sov över, och på morgonen därpå tog vi på oss våra röda ICA-outfittar och åkte till våra självscanningskassor, hon till Tyresö och jag till Brandbergen. Kul att vi jobbar exakt samma dagar och tider, fast på olika affärer.

 

Lördagskvällen tillbringade jag tillsammans med familjen och pojkvännen. Åt en god farsdag-middag i förskott, och jag och Max gav pappa sin present, ett roligt sällskapsspel. Det gäller ju att alltid ge bort presenter som man själv kan ha lite nytta av ;)

 

I dag var det simtävling; Aquarapid International. Försökspasset på förmiddagen gav många fina resultat, kul att se att alla verkar vara på gång. I pausen lunchade jag med Hanna. Till finalen på eftermiddagen hade jag tre knoddar, Christoffer 100br , Anna 100ry och Linda 100ry och 100fr. Alla tre gjorde mycket bra ifrån sig, och det var en mycket nöjd och stolt Julia som åkte från tävlingen direkt till Dennis farfar på släktmiddag. Väldigt trevligt och gott som vanligt!

 

Jag klarade föresten inte träningsvadet den här veckan = 100 kr fattigare. Surt! Men nästa vecka, då ni…

 

I morgon är det föreläsning och grupparbete igen. Känns som om den här kursen är väldigt intensiv. Inte alls lika många lediga dagar som vi brukar ha. Det gillar jag inte riktigt…

 

Bedtime, dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Bob

Såg dig i simhallen för ett tag sen, men du höll i träning så jag vågade inte hälsa...

2006-11-14 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback