Idolfredag

Efter att ha varit hos läkaren med pappa åkte han och jag till på en liten shoppingrunda. Hittade en skidjacka, så det kan ni stryka från önskelistan ;). Det blev dock ingen Peakjacka, utan lite otippat en Everest, men den var riktigt fin. Hoppas bara inte alla andra också tycker det, risken att inte vara ensam om jackan i liftkön känns ju ganska stor när man köper en jacka på Stadium. Hittade även ett par svarta Filippa K jeans som satt som en smäck för en gång skull.

 

Jacka

Träningsnärvaron på simmarna är nu uppdaterad jag tänkte att förutom Haribopåsen kan vinnarna få en hedersomnämning här på min blogg. De 5 tappra själarna som behagade att komma ner på mer än 80% av träningarna den senaste perioden är: Linda, Anna, Linnea O, Elin och Estelle, bra jobbat tjejer!!! I och med denna hedersomnämning förväntar jag mig att antalet namn där ska öka explosionsartat till nästa periods redovisning. =)

 

Känner mig lite övergiven denna fredagkväll, då lillebror och pojkvän drgit in till stan och lämnat mig hemma. Men det gör iof inte så mycket, för jag behöver ändå sätta mig och plugga lite. Men först idolavgörandet! Kan slå vad om att Felicia åker ut. Trodde först Johan, men eftersom han lyckades få alla tjejer att börja lipa, i alla fall mig, så får han nog vara kvar en vecka till. Förstår inte vad som tog åt mig när jag satt och grinade till halva Idol i dag? Hoppas i alla fall att det kommer att vara Markus och Erik i finalen, allt annat vore dumheter.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Ingen risk att nån annan köper den jackan...;)

Nädå den va fin..skoja bara!

2006-11-18 @ 09:04:19
Postat av: Max

Hahah nej eller hur julia.. Alla 12 åringar går i skolan V.2

2006-11-18 @ 20:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback