Kära Tomten!

Det här önskar jag mig i julklapp. Jag har varit väldigt snäll i år så jag hoppas att jag åtminstone kan få någon av sakerna…

 

 
  • En skidjacka eller rättare sagt en snowboardjacka, helst en Peak. Den här är min, men jag vet inte om en rosa kanske blir lite to much, eller vad tror ni? I så fall finns den i andra fina färger också.

  
  • Roliga Pandora-pluppar till mitt armband, vill att mitt ska vara lika fint som det på bilden.
 

 
  • En väska! Är verkligen i stort behov av en snygg väska. Denna otroligt fina Mulberry Bayswater skulle inte sitta fel över min axel.
  
  • En pulsklocka. Inte för att jag känner mig allt för haj på det där med pulser och så, men det verkar väldigt kul och givande att träna med en sådan. Såg att de gjorde det på Toppform eller vad det nu heter här om dagen. Och man kan ju alltid lära sig.
  
  • Årsförbrukning av Lancômes L´Extrême mascara! Tar ju slut på ett kick och mascara är väl inte det jag helst av allt vill lägga mina pengar på var och varannan månad.
 
  • En mysig pyjamas! Gillar inte att ha saker på mig när jag sover, men däremot är jag ett stort fan av att ta på mig pyjamas så fort jag kommer innan för dörren hemma, typ.
 
  • Har nog motvilligt börjat inse att tiden för min underbara morgonrock är förbi. Det är inte direkt så att man skulle kunna tro att det faktiskt är en morgonrock från Christian Dior jag struttar runt i här hemma på mornarna. Den är 20 år gammal (mamma köpte den när hon skulle in på BB och få mig) och har stora hål lite här och där, och fläckar som inte går bort. Men ack så skön den är. Så det blir inte lätt att hitta en som går att jämföra med den.
 
  • Skidglasögon, mössa, snowboardvantar och underställ. Känn som om jag behöver uppdatera hela min utrustning inför skidresan till Sälen v.1. Om jag dessutom ska till Åre v. 5 finns det ju ännu större anledning till detta, där vill man ju inte gå runt och se ut som Stig H:s dotter ;)
 


 

  • En ny uppsättning Björn Borg trosor. Hade min period för ett tag sedan när jag införskaffade mig BB-trosor var och varannan vecka. Men nu börjar alla dessa favoriter bli aningen utslitna, och känns inte allt för heta. Skulle därför behöva en ny uppsättning, för det finns inga bättre trosor en dessa.
 
  • Träningsskor
  
  • Saker till mitt framtida hem. Typ en sån här mackapär, stavmixer tror jag det kallas, är ju väldigt bra att ha inför framtiden, men inte så rolig att köpa. Samma sak med t.ex. strykjärn,  kastruller och vispar. Klädnypor  behöver ni inte köpa, för de skulle jag vissa få av svärmor.
  
  • En rattmuff till min iskalla lilla bil
  
  • Ett bra nedladdningsprogram till min dator, var länge sedan vi hade ett nu och det känns lite tråkigt. Vill ju ladda hem massa nya låtar.
  
  • Sist men inte minst önskar jag mig en snäll bror! Glad mamma! Frisk pappa! Förstående pojkvän! Lyckliga simbarn! Och bekymmersfria vänner!
  

Sedan är bara frågan vad man ska hitta på för nått till alla andra. Men det tar vi någon annan dag!

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att läsa din blogg, särskillt den här önskelistan till jul, Ok om jag härmar dig lite?? Ha de kanon tjejjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback