Min trevliga dag i dag:

 

08:30             Väckarklockan ringer! Frukost tillsammans med M&P; ägg, kaffe, Bämhultsjuice  och A-fil.

  

10:00             Skivstångspass! Måste hinna träna en gång till i morgon, annars blir det 100 spänn i Jörgens ficka igen, och den tanken står jag inte ut med. Det är som pappa säger, att jag är dum i huvudet som snål vad om att träna tre gånger i veckan med honom som är både snål och träningsnarkoman. Men skam den som ger sig!

 

11:15             Fika med la Familja. Annas Pepparkakor är som ostbågar, har man stoppat en i munnen kan man inte sluta, speciellt inte om man tränat precis innan.

  

11:30             Duschning, sminkning och påklädning.

  

12:30             Jag och Dennis tar bussen in till stan.

  

13:10-17:00  Shoppingrunda. Åhléns, Gallerian, H&M, NK, Cross, Filippa K, Peak, sen stängde alla affärerna, innan vi kände oss riktigt klara. Det enda vi införskaffade oss var en klänning till mig som jag inte riktigt vet när jag ska använda, kanske på nyår. Inte en enda julklapp hittade vi!

  

17:00             Middag i Kungshallen, Fläskfilé Santa Fee för båda två, finns det någonting godare? Har ni inte prövat den så kan jag starkt rekommendera den.

  

18:00             Bio, The Guardian ,jättebra faktiskt. Är alltid kul att gå och se en film som man inte har så höga förväntningar om innan, blir ofta bättre då. Det vore en bra film och se på julavslutningen med simmarna, mycket simning och styrketräning.

  

21:30             Hemma igen! Ska sätta mig och läsa det sista inför morgondagens grupparbete nu, känns lite surt när alla andra här hemma sitter och tittar på Tusenbröder.

 

Kommentarer
Postat av: Visan

Jag hade exakt samma inställning till "The Guardian", låga alltså. Men blev glatt överraskad och tyckte den var mycket sevärd! :)

Postat av: Martina

det verkar som du hunnit med en massa idag, sov gott :p

Kramis Martina

2006-11-18 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback