Mongobilder =)

Jag har upptäckt en väldigt underhållande fotofunktion på min nya mobil. Den förgyllde dagens annars ganska torra föreläsning.

 

Se så fina vi blev:    =)


Fula ankungen och vackra Phia
Fula ankungen och vackra Phia

Marcus
Marcus

Madde
Madde

Jag
Jag
Jag


Nu ska jag åka och storhandla mat till familjen, det har blivit mitt uppdrag här hemma den senaste tiden.. Känner att jag måste avlasta mamma lite nu när pappa inte kan göra så mycket. Sen ska jag iväg till simhallen som vanligt. I dag ska jag testa en ny lek med simmarna, Hajroulett heter den, hoppas de tycker det är kul. För det känns ju som om simträningen lätt blir lite enformig, och det behöver den ju vara också. Men ibland kan det vara kul att hitta på nått lite annorlunda. Ska försöka hinna ut och springa en runda också, annars finns det nog risk att Jörgen blir 100 kr rikare på söndag, för jag har bara hunnit träna en gång den här veckan, och helgens shema är fullspäckat så då hinner jag nog inte heller träna. 3 gånger blir tufft, men det ska nog gå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback