Vilken pers!!!

I kväll efter träningen med ungarna simmade jag och Jörgen själva, vilken pers säger jag bara! Är helt slut i kroppen och hela huvudet dunkar fortfarande av syrebrist, och ändå simmade jag bara 1200m. Jörgen tyckte i alla fall att jag var jätteduktig, han skickade till och med ett sms och sa att han var riktigt imponerad =). Ska nog börja försöka simma en gång i veckan, känns som om det vore ett bra komplement till min vanliga träning…

   

Fick just reda på att jag fick VG på min organisationsuppsats jag skrev för ett tag sen. YIPPIE!!!! Mitt första VG på hög nivå ;). Nu jäklar känner jag mig lite mer inspirerad till att plugga ordentligt inför tentan i marknadsföring som jag har på torsdag. Har dessutom ätit fisk två dagar i rad nu, så lite smartare borde jag ju ha blivit.

   

Snart är det Prison Break!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback