Facebook

I dag har jag skaffat mig en facebook, 100 år efter alla andra. Men men, man kan ju inte vara först med allt. =)

 


För andra morgonen i rad åt jag havregrynsgröt med krossade linfrön och minimjölk, utan någonting på. Har börjat mitt nya sunda och hälsosamma liv. Får se hur länge det håller i sig den här gången. Garanterat inte längre än tills i helgen, då det garanterat kommer att bli för mycket bål, nubbar, marängsviss och godis, och alldeles för lite sömn.  Då vankas nämligen den årliga kräftskivan på mitt land. Yippie!

 


Efter hälsofrukosten åkte jag till Centrum för att träffa Martina. Hon var hos frisören vilket drog ut på tiden ordentligt då hon både skulle klippa, tona och slinga sig. Jag fördrev tiden i alla de spännande (not) butikerna. Hittade iaf ett par jättefina svarta jeans på Lindex för 199:-, och fick dessutom 30%, vilket slutade på 139.50:-, har nog aldrig köpt ett par så billiga byxor, näsan så att jag skäms. Dessutom känner jag på mig att det säkert kommer att bli mina favoriter i höst.

 


När hon väl var snygg i håret åkte vi ut till Notholmen för en snabbfika i solen. Kul att stämma av lite efter att inte ha träffats på länge och höra om hennes Italien planer. Hon lämnar nämligen oss snart för att åka till Rom i ett år och arbeta som Au-Pair.

 

Kvällen har jag tillbringat i kassa 6 och 7 i Brandbergen?

 

Natti Natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback