Försöker igen!

Okej, idag tänkte jag börja blogga igen. =) Jag ger det en chans till, och ska nu verkligen försöka bli en trogen bloggare.

 


Jag slutade blogga när hela min trygga tillvaro helt plötsligt rasade samman då min älskade lilla pappa dog den 23:e januari. Jag ville inte bli en sån som bara skriver om hur ledsen jag är dag ut och dag in, i jakt på uppmärksamhet och att alla ska tycka synd om en. Nu har det i alla fall gått ett halvår, livet rullar på och Julia är gladare, även om det aldrig mer kommer att bli som vanligt.

 


Saknar dig så otroligt mycket!


           


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Men det är faktiskt härligt att ha ett ställe där man kan få skriva av sig, där man får skriva precis vad man vill... Därför började jag blogga och sedan har det fortsatt... Men sedan finns det ju vanliga dagböcker för sådana lite mer privata saker... ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback