Alla julklappar inköpta...

I går kväll slog jag och Dennis in alla våra julklappar, samtidigt som vi drack glögg, åt pepparkakor och lyssnade på julmusik, riktigt hög mysfaktor var det på den stunden. Känns däremot lite konstigt att jag är klar med alla julklappar flera dagar innan julafton, det hör ju inte till vanligheten. Det känns nästan som om man vill åka in till stan och handa en till julklapp till alla, bara för att får känna lite på den julhandelsstressiga atmosfären i butikerna. Fast det tillåter tyvärr inte min plånbok.


Själv har jag bara önskat mig "saker till mitt framtida hem" i julklapp, så det blir nog bara hårda klappar i år.


Snart ska jag och bror åka till Tyresö C. Vi ska gå på Systemet, handla mat på ICA till mammas kalas i morgon och gå runt och titta på lite annat smått och gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback