Liten helgrapport!

I dag har jag varit på öppet hus för alla anhöriga på lillebrors lump, en väldigt intressant upplevelse måste jag säga. Han var så fin i sin nya permiskostym, det var inte utan att man blev alldeles jättestolt...




Sen på kvällen har jag, mamma, mormor, moster och Dennis varit på konsert; Peter Carlsson och de blå grodorna. Helt OK var det, fast det var bäst när han snackade i mellan låtarna, musiken skulle man nog helst ha varit några år äldre för att uppskatta till fullo.


Nu måste jag sova, så att jag orkar med resten av den intensiva späckade helgen. I morgon på dagen ska jag och Dennis in till stan och handla klart alla våra julklappar, skulle vara skönt om vi lyckades så att man har det överstökat. Jag har några klappar kvar att köpa till min släkt, och sen har vi väl i princip alla i Dennis släkt kvar, eftersom han är lite trög på den fronten.


På kvällen ska jag hem till Hanna på tjejmiddag, och sen blir det förhoppningsvis en utgång. Den andra utgången för den här veckan, och typ tredje på hela hösten ...hm...hoppas min lilla nuförtiden ovana kropp pallar ;) För övrigt var julfesten i skolan i onsdags riktigt lyckad, jag gick in för fullo i min utklädnad som "juliagranen" tills någon gång vid tre då jag fick tokont i mina fötter, har aldrig upplevt denna extrema smärta förr. Kunde knappt förflytta mig ett steg utan att vilja börja böla. Jag hade nämligen högklackat på mig, för typ första gången i mitt liv. Så där sprack vår plan om att vara ute tills sju och då gå på Kungsholmens kyrkas luciatåg. I stället fick det bli en hamburgare på Max, och sen hemfärd. Var ändå inte hemma förrän kvart över fem, eftersom jag fick gå i slowmotion (ett steg i taget) från busshållplatsen och hem, pga. smärtan. Undra om jag ska våga mig på de där skorna i morgon igen, mina fötter kanske har vant sig nu?



Söndagen bjuder förhoppningsvis (om jag är i form) på julshow i ishallen. Dennis lillasyster Fanny ska visa upp sig med sitt nya Team. Känns som om det vore kul om jag pallrade mig iväg på den där showen, för det känns som att det har blivit till lite av en jultradition, då jag varit där de senaste 5 åren. Sen på eftermiddagen är det KM i simhallen, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback