2 november

God morgon mina vänner!


Äntligen har vi kanel hemma igen. Har inte kunnat äta havregrynsgröt en endast morgon den här veckan på grund av att den har varit slut, och jag har glömt bort att köpa ny varje dag. Men nu är jag åter i mina goda frukostrutiner.


Snart ska jag och mamma åka i väg och "uträtta lite ärenden" som man så fint säger. Vi ska åka runt och titta på lite kakel och badrumssaker till vårt badrum här hemma som vi förhoppningsvis ska renovera, om vi nu kommer till skott någon gång. Sen ska vi åka en sväng till Sickla, eller nått annat centrum för att byta en tröja som hon inte gillade, sen hämtar vi nog upp Max i Berga på vägen hem. Klockan fyra är det Bennypasset som gäller, som alla andra fredagar, är så härligt att börja helgen med det passet. I dag ska jag locka med mig mamma också som annars inte brukar hinna till det passet från jobbet, men i dag har hon tagit höstlovsledig.


Kvällen tillbringar jag nog med Dennis. Hans släktingar från Blekinge är på besök, så förhoppningsvis umgås vi och hittar på nått med dem...


Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback