Aguarapid, Barkaby och Kista

I dag gick jag upp kvart över sex, trots att det var lördag, och åkte till Eriksdalsbadet för simtävling. Jag sov hos Dennis och min lille bil har gått sönder, så han var snäll och gick upp även han och skjutsade mig. Tävlingen gick jättebra, men den fortsätter även i morgon bitti, och sen är det final i morgon kväll.


Efter tävlingen åkte jag och Dennis till Barkaby Outlett, för förra helgen när jag var där bara en snabbis och sprang ett varv i alla butiker på tio minuter tyckte jag att det kändes som om de hade massor med fina kläder till fyndpriser, men i dag var det precis som vanligt när man åker dit, hittade inte nått kul. Åkte i stället till Kista och åt och gick ett varv där.


Denna fina adventsstjärna nedan hittade jag i alla fall :o) Tänker ha den uppe och tänd redan nu i mitt rum, för det är så himla mörkt där då min taklampa är trasig (sedan ett halvår tillbaka) och det är ingen som fattar vad det är för fel på den. Och nu när det är så mörkt ute så är det lite jobbigt att trava sig fram i mörkret till sänglampan längst in i rummet för att kunna se något.




I morgon är det som sagt simtävling igen hela dagen. Men mellan pausen ska jag kanske åka till Sofie och hälsa på i hennes nya lägenhet i skatteskrapan, eller nya och nya, hon har bott där sen sommarn, men jag har inte varit där än. Ska blir kul att se hur hon har det, så hoppas det lir av...


Nu ska jag äta Italiensk Kycklingpasta, och sen se på Underbara Älskade som vi har hyrt...


Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Simtävling i Eriksdal? Så även i morgon?

Postat av: Lollo

klart jag kan hjälpa dig med din design! jag kan förklara på msn eller så går jag in och fixar åt dig!

2007-11-18 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback