AndraAvenyn...

Jag har verkligen blivit helt besatt i tv-serien Andra Avenyn. I början tyckte jag att det var rena skitserien, men nu kan jag verkligen inte släppa den, går omkring och längtar till söndagarna då nya avsnitt släpps på svt.se. Det är så himla skönt också att dagens teknik ger oss möjligheten att följa serien på nätet, skulle aldrig kunna följa den 3 kvällar i veckan på en bestämd tid.

Jag kan rekommendera alla att titta igenom alla avsnitten på nätet om ni ligger hemma och är sjuk någon dag, eller inte har något bättre för er. Förvänta er inget superskådespeleri de fösta 10 avsnitten, men sen när ni lär känna karaktärerna är ni fast, jag lovar. Tycker ni inte att det är det minsta bra efter avsnitt 30 kan ni kanske ge upp, och inse att ni inte har samma simpla smak som jag. 

 Andra Avenyn är ungefär som svenska OC, eller 2007 års Tre Kronor eller Skilda Världar.

image110
                                                  image111
                                                                                                  image112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback