Dagens Ät Tips!

ÄT:


image113

Upptäckte denna läckra dessert eller vad man nu ska kalla det för alldeles nyligen. Väldigt simpelt; blanda pulvret med mjölk, häll upp i fina glas och ställ in i kylen en halvtimme. Vips så har du en riktigt smarrig efterrätt på finaste middagsbjudningen, likväl som i din ensamhet sitta och långsamt smaska på med en liten sked framför tv:n en vanlig simpel onsdag.





ÄT INTE:


image114

Eller drick rättare sagt inte Zoégas nya Julblandning den är inte det minsta god, beskt och stark, men ändå blaskigt på nått sätt, och en riktig frän eftersmak. Och i dag när jag satt i kassan på Ica gick var och varannan kund på den fina julförpackningen, och tänkte att "den här kan ju vara kul att prova", precis som jag. Men de vet inte vad som väntar. Kanske ska tillägga att jag gillar Zoégas övriga smaker,  typ Forza som vanligen dricker, det är inte Zoéga jag dissar, utan just den här smaken som de lurar i folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback