Guitar Hero

I går släpptes Guitar Hero för Playstation 3, och självklart skulle det inhandlas av pojkvännen på störrt. Så gårdagskvällen bestod mest av muppigt "gitarrspelande". Väldigt svårt men ganska rolgt faktiskt, roligare än vad jag trodde i alla fall. Men det är ju inte som SingStar som är det ultimata förfestspelet, man blir ju bara bättre och bätte ju längre kvällen går ;). Men på det här måsta man ju vara 100 % nykter för att överhuvudtaget klara en ton. Är det för övrigt någon som vet när SingStar kommer till Playstation 3? Borde ju komma innan jul tycker man ju... 

Gud nu när jag började tänka på SingStar blev jag väldigt sugen på att festa lite. Känns som om min tillvara varit väldigt tofflig på senaste tiden. Kan i alla fall se fram emot den 15 december, då vankas det tjejkväll + utgång :o)


image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback