Onsdagen den 7 november

låg och snoozade i nästan en timme

gick upp

åt gröt

drack kaffe

läste DN

kollade mailen

skrev ut lite skolpapper

duschade

sminkade mig

klädde på mig

sprang till bussen

missade bussen

gick ett varv på Vivo i väntan på bussen

tog bussen till Gullmars

sen t-banan till Medborgarplatsen

träffade Sara

lämnade några böcker

önskade trevlig resa

gick en promenad till ringen

försökte hitta en bra restaurang tills nästa onsdag

köpte en tröja på MQ

tog t-banan till skolan

ringde älsklingen

ringde mamma

träffade Madde

gick på toa

föreläsning om skatt

köpte kaffe + bulle 15 kr på Pressbyrån

forts. föreläsning om skatt

vart tvungen att åka tidigare pga träning

t-banan tillbaka till Gullmars

sen bussen till simhallen

pratade lite med simbarnen

tränade dem

hade fruktstund med dem

träffade Dennis

åt middag på Hörnet

pratade

tänkte hyra film

kunde inte komma överens om någon film

köpte bara Ben Jerry´s glass i stället

åkte hem till soffan

ensamma hemma

mamma på tjejmiddag

svullade glass

såg på Heroes

drack te

såg på Fråga Olle

borstade tänderna

"myste" lite

älsklingen sover som en stock

jag är pigg som en murt

bloggar

...




Unga, söta och glada... <3


Kommentarer
Postat av: Leontina

När du var så snäll och skrev hos mig ska jag allt skriva och berätta att jag läser här också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback