Peakutförsäljning

I natt vaknade jag och spydde, trodde först att jag hade fått den omtalade vinterkräksjukan, men direkt efter så mådde jag bra och när jag vaknade i morse mådde jag fortfarande bra :o) Kul att veta va, hehe... Det var i alla fall riktigt skönt att det inte blev nått långdraget illamående, för det har jag inte tid med, känns som om det är mycket skoj som händer nu...


Tidigt i morse åkte jag Phia och Madde ut till Djugården för att vara först på plats när peakutförsäljningen slog upp dörrarna klockan 8.00. Vi var definitivt inte ensamma där kan jag lova. Fy vad hysteriskt! Jag hittade i alla fall lite smått och gott, så jag gick inte upp i ottan förgäves. Men vi var tvungna att stå i kö i 1 timme och 10 minuter.


image115


Efter denna pers åkte vi till Waynes på Kungsgatan och åt frukost, pratade och fördrev några timmar. Jag åt en bagel med räk- och parmesanröra, mums. Älskar Waynes!


image116


Snart är det simning, och sen ska jag på julbord på jobbet. Känns dock lite tidigt med julmat, är ju inte ens december än, men vag gör man åt det.? Hoppas det blir trevligt i alla fall, julmat kan man väl i och för sig aldrig få för mycket av. I alla fall inte laxen och julmusten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback