Simdag...!

I dag har jag verkligen umgåtts med mina simbarn från morgon till kväll. Vi träffades klockan åtta i morse i simhallen och tränade, sen tog vi bussen in till Rådmansgatan och spelade Lazerdome. Riktig roligt var det faktiskt, mycket bättre på det här stället än på det andra vid St:Eriksplan där jag varit förut.


Sen gick vi till PizzaHut och åt pizzabuffé. Jag vann pizzaätartävlingen, och då får ni tänka på att mina motståndare var 14 åriga hungriga idrottsmän och kvinnor, inte illa va? Nej, allvarligt talat blir jag lite besviken på deras aptit, tycker man borde äta betydligt mer än vad de gör när man tränar så mycket som dem. Vad jag kan minnas så åt jag extremt mycket när jag var i den där åldern. Men det var ingen match att kamma hem den där segern i dag inte, hade lätt kunnat äta några pizzaslicar till.


Efter lunchen gick vi på bio och såg Råttatouille, väldigt bra stundtals, men dock lite för långdragen, somnade till lite i mitten. Efter filmen åkte vi hem i ett par timmar, för att ladda batterierna inför kvällens träningspass som simmades riktigt bra, och en stolt och trött tränare ska nu snart gå och lägga sig och se tillbaka på en trevlig simdag.

image97

Kommentarer
Postat av: Annalee

Hejhej julia ^^
vi kanske lät dig vinna ätar tävlingen (a)
Nej, kanske inte :P

Men vi hade det mysigt hela dagen ialla fall ^^

Kram, Annalee

2007-11-02 @ 09:15:55
Postat av: Mallan Brallan

Var inte Bryan en svår motståndare? :P
Jag vet hur mycket han äter (såg det i Kalmar)

Hoppas att ni hade det roligt utan mig :P

Kram Mallan Brallan

2007-11-02 @ 09:57:23
Postat av: Elin-Pelin

hejhej julia hittad precis din hemsida. okej lite hjälp av annalee fick jag men ändå... ses på träningarna. kramkram // Elin-Pelin

2007-11-09 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback