Solstorm + Dionysos

I kväll ska älsklingen och jag gå på bio och sen gå ut och äta :o) Han har känts lite nere den senaste veckan så han behöver muntras upp lite. Vi ska se på Solstorm med Izabella Scorupco och Persbrant. Och sen äta på Dionysos, en jättebra och mysig grekisk restaurang på Bondegatan på Söder. Jag har ätit där flera gånger förut, men mesig som jag är går jag hellre dit igen och vet att vi blir nöjda, än att pröva nått nytt. Tycker om att pröva nya restauranger som jag hört gott om från andra, men inte bara att välja någon från någon lista i någon restaurangguide typ. På Dionysos har de i alla fall väldigt smaskiga förrätts röror som ni måste pröva om ni går dit någon gång...



image127
   
image128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback