World Cup

Nu har jag verkligen en otrolig bloggskrivartorka igen. Det blir så så fort man inte uppdaterar varje dag, då släpper man liksom det här.


Snart ska jag och min simmare Vendela åka iväg på SumSim middag och sen gå på Världscupen i simning i Eriksdalsbadet tillsammans med en massa andra simmare och tränare från Stockholm. Stockholm Simförbund bjuder alla SumSim kvalade simmare och deras tränare på detta, och eftersom Vendela simmade så himlans bra nu i helgen får vi följa med :o) Hoppas att det blir trevligt, och att det blir en häftig tävling att titta på. Skulle ju inte vara dumt att få vara med om ett världsrekord eller två. Synd bara att Nystrand simmade 100 frisim i går och slog nytt Europarekord, det skulle jag vela sett.


Kommentarer
Postat av: Mallan Brallan

Men blev inte Stefan diskad för tjuvstart? :O
Kram

2007-11-16 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback