Atttjjjhhoo

En elak liten ettrig förkylnings bacillusk har kommit på besök till mig. Nu lagom till man verkligen måste vara fit for fight för tentaplugg känner jag mig totalt tung i huvudet, snorig och kliig i halsen. Är det någon som har något superknep på någon huskur? För jag får verkligen inte blir riktigt sjuk nu. Det är bara för jag gick och tänkte senast i går att jag har hållit mig frisk väldigt länge nu som jag genast ska bli straffad. Vågade inte ens säga vad jag tänkte till någon för att jag tänkte att jag säkert skulle bli sjuk då, men tydligen räcker det att tänka...



Mirakelknep mot förkylning mottages tacksamt! 

 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Tips från coachen baficyl, enchinagard, honungste... eller bara digga läget, du vilar ialla knät..

Du får gärna utveckla det där med utkastningen :)

2007-10-16 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback