En hösthelg på landet...

I eftermiddag är det landet med "allihop" som gäller. Ska bli riktigt mysigt för det var länge sen jag var där nu, och länge sedan jag träffade mina kusiner och min mormor. Det är mysigt att vara där när det är så kallt och rått ute också, till skillnad mot somrarna då man är där mest. Nu får man gå in i stugan efter att ha slitit hårt med alla båtar som ska upp och dylikt och tända en brasa och en massa ljus, äta gott och verkligen mysa. Vi ska fira min lilla lillebror som fyller 19 år på lördag. Egentligen fyller han på tisdag, men då lever han ju lumparliv igen, så vi ska låtsar att det är på i morgon han fyller, hehe.



Men i några timmar framöver nu måste jag först plugga duktigt, för att sedan kunna njuta av helgen.


             
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback