Ettans klassfoto :o)

I dag på träningen hade några simbarn med sig sin skolkatalog som vi satt och tittade i innan träningen började. Vilket gjorde att jag blev sugen på att titta igenom alla mina gamla skolkataloger nu när jag kom hem. Måste ju bara visa er ettans klassfoto, så skön bild, alla är så otroligt heta. Inte mist jag som precis innan varit för första och sista gången hos frisören med pappa som tyckte att jag skulle ha en kort och praktisk frisyr. Jag och Crille som står bredvid mig ser ju verkligen lika dana ut, vi skulle kunna varit tvillingar, samma nördiga frisyr och leende. Tur att vi är så snygga nu i alla fall...


image74


Nu har mamma gjort någon överrasknings fruktgrej till mig =)


Kommentarer
Postat av: Mallan Brallan

Hej Hej :)

Det var jag som hade med mig skolkatalogen :)
Vad fiin du såg ut Julia :)

Ha det bra :D
Kram Kram

2007-10-29 @ 20:50:28
Postat av: Annalee

Hejhej julia :)

Va sööt du va på bilden ^^

Ha det bra :D
Kram Analee

2007-11-02 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback