Helgen som varit...

Fredagen: Var först en sväng i Tyresö Centrum, behövde handla lite smått och gott, men det ända jag hann med var att köpa ett par nya jeans. Men det var ju i och för sig inte så illa, med tanke på att jag letat efter ett par nya jeans sen i över en månad nu. Åkte sedan rally (måste börja hålla hastigheterna bättre) till Berga för att hämta hem min lille bror. På vägen hem stannade vi till på "mitt" Ica och köpte lite tacosgrejer och hyrde senaste Beck. Sen åkte jag iväg och tränade ett tag. När jag kom hem gjorde jag i ordning en delikat tacosmiddag att välkomna mamma med när hon kom hem från bokmässan i Göteborg.


Lördagen: Jobbade mellan 10.30-17, det behöver inte kommenteras närmare, det var precis som vilken som jobblördag som helts. Nej förresten, lunchen var inte som vilken som helst. I fredags när jag och Max var och handlade köpte jag någon ny brocolisoppa i nån liten flaska som skulle vara jättenyttig. Jag älskar ju brocoli och tänkte att det skulle vara smidigt och duktigt att ta den till jobblunch. Men den gick verkligen inte att få i sig, blä, köp inte den!!!

Efter jobbet körde jag återigen rally till simhallen där mina små simbarn var i full gång med att simma Septembersim. Det gick jättebra för dem, många pers och glada miner, och Julia åkte hem därifrån glad men vrålhungrig. Hem till mamma som som tur var hade gjort en smarrig pasta till oss. Kände mig verkligen för att gå ut den här lördagkvällen, lr i alla fall hitta på något skoj. Men var totaldissad av alla, då både Hanna och Max var på bartömning på Utö, Dennis var på nån killmiddag, Emma i Malmö och så vidare. Så jag fick umgås med mammsen, vilket i och för sig också var trevligt.  


Söndagen: Jag och Dennis gick på stan hela dagen, väldigt mysigt. Känner att det inte är ofta vi två gör någonting tillsammans en hel dag bara vi två. Så det var verkligen välbehövligt för oss. Vi gick i affärer, åt en smaskig lunch, gick lite till, fikade, och hann verkligen prata med varandra lite för en gång skull. Måste verkligen bättra mig på den här punkten, bli en bättre flickvän, inte sätta honom i sjunde hand efter allt annat, skola, simning, jobb, träning kompisar, och så honom. Känns som om vi ofta bara träffas och sover ihop, det är ju i och för sig mysigt, men kanske inte så utvecklande för ett förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback