Kalmar Cup

Snart bär det av till Kalmar och Kalmar Cup med alla simbarnen. Förstår att de flesta av er inte blir så avundsjuka på mig när ni hör att jag ska tillbringa helgen tillsammans med 40 fjortisar, i en klibbig simhall på dagarna, och i en skolsal, på en luftmadrass i en sovsäck på nätterna. Men jag tycker faktiskt att det ska blir riktigt mysigt!


Blir nog dessvärre inte så mycket bloggande under helgen, så ni får försöka att stå ut tills på måndag med att höra nått från mig igen. Om ni inte klarar av det kan ni ju alltid skicka ett litet sms till mig, så kan ni få en uppdatering om hur min helg förflyter... =)

image70

Om jag skulle bo någon annan stans i Sverige än Stockholm skulle det nog vara i Kalmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback