Komentera mera...

Känns ju himla skoj att jag har fått 2 st kommentarer här under den senaste veckan, det måste nog vara rekord. Har nog fått totalt det dubbla på hela tiden jag bloggat. Men det skulle vara kul att ytterligare se vilka det är som är inne här och läser på min lilla blogg, utöver Helena, Marcus och nått simbarns kompis. Så kan ni inte skirva en liten hälsning nästa gång ni är inne. Ni behöver inte få prestationsångest över var ni ska skriva, ett: "du är underbar Julia" räcker eller så kan du ju bara skriva ditt namn följt av några punkter om du inte känner dig för att vara så frikostig med orden. Bara så att jag ser vilka som har hittat hit. Eller egentligen kanske det är bäst att inte veta vilka...?





Luli liten flicka

Kommentarer
Postat av: Martina

Jull...jag är en flitig läsare av din blogg, var inte orolig ;):)...

2007-10-07 @ 19:31:09
Postat av: Max

Jag granskar den..

2007-10-12 @ 16:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback