Mål med dagen:

  • Läsa ut Försäkringsrätten, och anteckna.
  • Hämta mitt rekommenderade brev på posten, som innehåller några koder till mitt nya sparkonto som jag öppnat i Skandiabanken. De har mycket bättre ränta än snåla Nordea.
  • Simning. Fystest + 100 uppifrån på tid.
  • Ta ut seriesimslaget till finalen.
  • Fixa nya P-piller. Drar mig verkligen för att gå dit. Har lånat kartor från både Emma och Hanna för att slippa, men nu börjar det krisa så jag måste ta mig i kragen och pallra mig dit och svara på alla hennes rutinfrågor.
  • Boxas med Hanna, Sandra och Jörgen.
  • Försöka ta 700 steg, än så länge ligger jag på 19, haha. Maskinen börjar inte räkna förrän man gått 7 steg, för att det inte ska bli nått fusk om man bara rör lite på sig. Men detta gör ju att jag inte kommer upp i några steg, när jag sitter hemma och pluggar och bara rör mig mellan datorn, toan och kylen. Pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback