Nytt pers =)

Hör på den här då: 24 319 steg gådda i dag..!

Då har jag i och för sig hunnit med ett och annat. Var i skolan på seminarie, skyndade hem, hade av ljuddämparen på min bil så jag var tvungen att stanna mitt på Trollbäckens mest trafikerade vägsnutt för att bilen lät som världens värsting Harley Davidson (Dennis fick komma och rädda mig). Efter lunch sprang jag en runda, duschade och åkte sedan med mamma till Hem och Villa mässan i Älvjö och gick runt där ett par timmar. Sen var det bara att åka till simhallen där vi åt spetsade till oss lite inför Kalmar Cup och åt kanelgifflar, eftersom det är kanelbullens dag i dag. Tur att jag har gått så många steg i dag, så att det kompenserar alla bullar jag ätit...


Helt slut nu, ska sova på stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback