Pluggnörd!

Om ni undrar varför de är lite dött i bloggen just nu så är det för att jag måste plugga på all tid som jag annars bloggar på. Dvs. när jag inte har något bättre för mig, men just nu finns ingen sån tid, för då sitter jag med huvudet i lagboken i stället. Men efter tentan i affärsjuridik på tisdag ska jag skärpa mig. Längtar till den är över, det finns ingen skönare känsla än när en tenta är över...


Det är ingen idé att berätta om allt skoj som kommer hända i helgen, eftersom det inte kommer hända nått kul då jag ska plugga hela helgen. Några goda middagar och lite mys framför tv:n kanke jag kan unna mig i alla fall...


Gud vilken tråkmåns jag känner mig som just nu, men stå ut, snart blir jag mitt helspännande jag igen =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback