Tentaångest till tusen...

Okej, i morgon gäller det! Lova att hålla tummarna för mig kl. 10.00. Orkar inte plugga mer nu, kan inte säga att det känns bra, men man blir ju alldeles nojjig om man försöker nöta in massa saker så här sent. Det får gå som det går nu, skönt kommer det i alla fall vara i vilket fall som helst i morgon vid den här tiden, då jag kommer ha en veckas ledighet (i alla fall från skolan) framför mig. Fick ångest i dag när jag var nere i simhallen i stället för att vara hemma och plugga, kunde inte riktigt koncentrera mig på simmarna utan var hela tiden någon annanstans i tankarna. Hoppas det inte märktes för mycket. På torsdag ska jag ha en heldag med mina små simbarn; lazerdome, pizzabuffé, bio, och så träning så klart, riktigt mysigt ska det bli!

image95

Håll tummarna i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback