Darris sparris...

Nyss hemkommen från ett stentufft box pass. Tror aldrig jag varit så slut i mina stackars små armar, det är knappt så att jag orkar flytta musen, och då överdriver jag inte ett dugg. Har ju gått på det här passet med Hanna förut, och då har det också varit väldigt jobbigt (lite mer lagom), men i dag kunde inte Hanna, så då tog jag med mig Jörgen. Det skulle jag inte ha gjort, han slog på mig så jag nästan trodde att han ville döda mig, och när det sedan var min tur att slå blev det ju inte mindre jobbigt. Fick i alla fall ut alla mina agretioner, så nu känner jag mig helt tillfreds med mig själv och min tillvaro, hoppas att det håller i sig ett tag...

 
När jag kom hem åt jag en stor tallrik med brokoli och tittade på det näst sista avsnittet av Andra Avenyn Castringen, spännande...


Natti Natti!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback