Helgen börjar nu!

Å så var det äntligen helg igen =) Ja, jo redan nu, för jag är ledig i morgon.



Helgplaner



I morgon: Ska ställa klockan på sju och åka till Hanna för en långpromenad innan hon bjuder mig på frukost. Efter den sköna starten på dagen skulle jag behöva åka hem och plugga några timmar, men vi får väl se hur det går med den saken. Kl. 14 ska jag hämta lillebror, det börjar nästan bli till en fredagsvana nu. Han skickade sms tidigare i kväll och sa att han hade varit vaken i 65 timmar, tungt! Och här ska jag försöka vara trevlig mot honom och följa med ut till landet i morgon eftermiddag för att "umgås lite", men han lär ju ändå bara somna som en stock så fort han kommer ut dit. För det finns inget ställe som man kopplar av så bra på som där. Aja får väl umgås med mamma och mormor då, det är väl också trevligt.



Lördag: Max får skjutsa in mig till Dalarö på morgonen för jag ska jobba mellan 10 och 18. Efter jobbet ska jag bara skynda hem och duscha och svida om och tillsammans med Dennis ta mig till Bromma och Madde för en förhoppningsvis hejdundrande fest. Synd bara att man nästan aldrig kan njuta fullt ut när det ställs till med lite festligheter. Är ju nästan alltid någon simtävling, plugg eller jobb man ska upp till i fina formen morgonen efter. Så även denna gång...



Söndag: Ska infinna mig i Tumba simhall kl. 08.00, fit for fight för UGP 3! Vet inte riktigt hur jag ska komma dit, men det löser sig väl. Sen hem och förhoppningsvis äta en god söndag lunch/middag, och sen simning igen.


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej igen :)
Vet du om Jenny har tävlat i helgen?

2007-09-16 @ 12:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback