Simtränarkonferens

Om några timmar ska jag hämta upp Jörgen på hans jobb, och så ska vi åka iväg på simtränarkonferens hela helgen. Vi ska i och för sig bara tjugo minuter bort (till Nacka), men det ska ändå bli härligt och komma bort och bo på hotell och äta massa god mat, samt träffa andra tränare från hela Sverige och lyssna på intressanta föreläsningar. Helgens första föreläsning är Paulo Roberto: Från gathörna till ringhörna , spännande!



På förmiddagen i dag åkte jag in till stan och köpte en brun skinnjacka som jag hittade igår när jag och Phia gick i affärer efter föreläsningen. Då fanns den inte i rätt storlek, men i dag hade den kommit in. Jättesnygg är den, och luktar gott gör den också  =) Sen gick jag till mamma och åt en god lax-lunch med henne. Efter lunchen köpte även en locktång på Åhléns. Det känns som om jag har gått runt på Åhléns City hela veckan och försökt hitta nått att köpa, eftersom man har fått en 20% kupong där som bara gäller den här veckan. Först var jag inne på att försöka hitta ett par nya Jeans, men efter att ha provat alla deras jeans utan att några passade min konstiga kroppsform gav jag upp och blev skitsur. Får väl lov att ha klänning eller mjukisbyxor hela hösten då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback