Duktig flicka

Idag har jag varit sjukt duktig och tränat tre pass på raken, har man inte tid och träna får man se till att göra det ordentligt när man väl är där. Först ett vanligt jympapass, sen ett skivstångspass och sedan avslutade jag med ett affrodans pass. Dödsjobbiga alla tre så när jag kom hem kände jag mig helt urgröpt och mör, men nu har jag fyllt på batterierna med världens godaste kycklingpasta och en påse ostbågar, så nu känns det som om jag aldrig kommer att bli hungrig igen...


image227

Helgens planer


Lördag Jobb + perukfest


Söndag Sova ut + visning + plugga/tv (beroende på hur jag mår) + simning


Kommentarer
Postat av: Vendela

Du ska bara veta hur jobbiga våra pass som du gör är, speciellt at och dödens^^ Om du är med oss någon gång så skulle du DÖÖÖ! nej, jag skojade... Man dör inte efter passen eftersom att jag fortfarande kan stå upp men det är väldigt jobbigt;)

Juste, Vi hade faktiskt fullt upp igår...+ Att jag inte såg din kommentar förens nu^^

Hoppas att du har en bra dag:P

Kramar

Postat av: koolamig

Jag har tränings verk i "rumpan" efter bensparken och At, allting helt enkelt:)

2008-04-12 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback