Lovely day!

I dag har det varit en ganska härlig dag. Vaknade motvilligt klockan sex men snozade dock en kvart som vanligt. Finns det nått härligare än att ligga där i sängen på morgonen, varför kan det aldrig vara så skönt när man får ligga kvar där så länge man vill. Aja, åter till min dag. Dagen började på allvar klockan nio då vi (jag, Phia och Madde alltså) hade en uppsatsintervju med kreditchefen på Handelsbanken. Intervjun gick finfint och gubben var verkligen trevlig, måste säga att vi träffar många söta små gubbar i och med vår uppsats. Under intervjun gick det upp för mig att Handelsbanken verkar vara en ovanligt trevlig och human bank, där tror jag att jag kommer att trivas bra i sommar.

Efter intervjun hade vi några timmar att fördriva innan vi skulle ha en till intervju med en kvinna på Nordea. Dessa timmar fördrev vi genom att ta några rundor på NK, äta mumsig lunch på mysiga Kopanjang, köpa kassettband(!), ja du hörde rätt och titta lite mer i affärer. Intervjun på Nordea var verkligen inte lika givande som den tidigare, synd för nu har vi bara en intervju kvar. Efter den andra intervjun var det så himla underbart väder ute att vi kände oss för att sätta oss och supa in lite solenergi. Vi satte oss på Waynes mot en solig vägg i lä och drack färskpressad juice och läste tidningar i ett par timmar, ytterst mysigt. Så mysigt att jag glömde bort tiden och helt plötsligt fick väldigt bråttom hem för att hinna till simträningen. Simträningen var trevlig då jag hade lite "specialträning" bara med mina 95:tjejer som ska tävla i helgen, hoppas det går bra, för de verkade verkligen på hugget!

Nä "fy bubblan" va trött jag blev nu, bäst att sussa?


Kommentarer
Postat av: Tara, Diana

Tja checka gärna in vår blogg:)

Postat av: Lexie

fin header :)

2008-04-17 @ 22:50:08
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Vendela

Det kommer nog gå finfint i helgen! Bara du är där och "skriker" så kommer vi nog simma snabbt^^

Kram

2008-04-18 @ 17:42:27
URL: http://veno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback