Månday morning...

Har jag klivit upp tidigt även om jag inte börjar skolan förrän klockan 13 idag, jag ska nämligen försöka vara lite effektiv och duktig såhär på morgonkvisten. Ska skriva lite på vår teoretiska referensram i uppsatsen och sen tänkte jag försöka hinna med att springa en runda innan skolan också, det vore skönt. Jag och Emma bestämde för över en månad sen att vi skulle börja springa tillsammans varje onsdagskväll, än så länge har vi inte lyckats göra det en enda gång, men jag hoppas att det passar nu på onsdag?

Maddes peruk-fest i lördags blev lyckad! (hoppas jag kan lägga upp bilder senare) Efteråt gick vi till Garbo, ett ställe i Sundbyberg som var trevligt; stort och bra musik. Måste säga att om ni tycker att ni får för lite uppmärksamhet på krogen har jag ett bra knep, ha på er en rosa peruk. Jag var verkligen jätteful i den men alla verkade bara se det rosa spaceade håret och var på mig som sjutton, eller i alla fall mer än vanligt hehe. Påfågeltricket kalas det, att man ska ha någonting på sig som gör att man sticker ut från mängden, pröva det nästa gång ni går ut.  Det funkar nog med en färgglad slips, en hög hatt, en skrikig skjorta eller nått annat utstickande också. För visst är det konstig att när man ska gå ut så tar man ju alltid på sig nått svart, för alla andra ha det, hur kul är det. Inte för att jag går ut för att ragga, som det kanske låter här, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback