Prövar väl en sån här lista som alla simbarnen gör:

Dagens humör: Stressad, tentaångest, men ändå rätt glad (det är ju iaf fall nice väder)
Dagens mående: Ska väl inte klaga
Dagens borde: Plugga hela dagen (alltså inte göra sånt här) ända tills det är dags att springa till simhallen och vara en superengagerad tränare sen vara en superbra flickvän
Dagens frisyr: Fulaste tofsen
Dagens klädsel: Än så länge bara morgonrocken
Dagens planer: Se dagens borde ovan
Dagens materiella vill ha: Massa nya fina vår- och sommarkläder. Dock så har jag för närvarande 54 kr på "använda" kontot så det får vänta. Behöver ju i och för inte så mycket fina kläder än när jag bara sitter hemma och pluggar i morgonrocken så det får vänta till efter den 2:a, då ska jag shoppa lite.
Dagens längtan: Tills tentan är gjort och uppsatsen är klar?
Dagens fundering: Varför blir allt annat (förutom att plugga) så mycket härligare och roligare så fort man är inne i såna här tentaperioder. Man njuter verkligen av livet när man inte sitter med näsan i böckerna. Varför njuter man inte alltid så mycket?
Dagens beroende: Känner inget sug efter nått än så länge. Men snart börjar jag väl gå ner och snoka i skåpen efter nått smaskigt, och då går det inte att hejda mig
Dagens tråkigaste: Auditing & Assurance Services, a systematic approach
Dagens låt: Eva Cassidy ? Filds of gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback