Rapport av de senaste dagarna

Äntligen funkar den här skiten igen. Jag som för en gångs skull hade skrivit världens längsta inlägg i Word i söndags, och så funkade det inte när jag skulle lägga upp det, bajs.

I stället bli det en liten summering av de senaste dagarna i Lulis spännande liv:


Fredag


Tränade och åkte sen hem till älsklingen som hade lagat supergoda pannkakor till mig (vilken fredagsmiddag, hehe). Sen somnade vi i soffan framför Let´s Dance, as usual ;)


Lördag


Först jobb, sen utgång med Phia och hennes kompis Mian. Vi var först hemma hos några trevliga pojkar på Söder och sen gick vi till Mango. Var hemma tjugo över fem, zzzzz.


Söndag


Vaknade rätt sliten efter fyra ynka timmars sömn. Men efter två Ipren och ett stort glas vatten och en halvtimmes till sömn så var jag som en ny människa. Gick ut och drack morgonkaffet i den underbara solen som har kommit på besök de senaste dagarna. Tror nästan att jag hann få några små fräknar på nästippen på den där stunden.


Senare tog jag och Dennis en promenad till en visning på ett jätteskruttigt radhus bara en bit härifrån, och vi var långt ifrån ensamma på den visningen. Det har varit ett gammalt dagis där innan och det var det värsta renoveringsobjektet jag någonsin skådat. Det låg ute för bara 1 500 000 kr, vilket gjorde att folk vallfärdade till visningen i hopp om att göra sitt livs affär. Tror verkligen att det fanns potential att renovera upp det där för några hundratusen och sedan sälja det med en jättevinst, synd bara att vi inte riktigt har tid. För det var inte lite ommålning som behövs utan precis allt måste bytas ut, fönster, ventilation, vattenledningar, tak, fasad m.m. + att hela tomten måste grävas upp.


Efter visningen gick vi hem och åt våfflor. Det har varit sjukt mycket våffel- och pannkakeätande för mig på senaste tiden. Tror att jag har ätit våfflor tre gånger och pannkakor två gånger på åtta dagar. Inte bra för Beach -08 men ack så gott. Jag får väl sitta i vassen i sommar (som Max säger). På kvällen var jag på simkommittémöte på Helenes Krog i stan, faktiskt ett ganska bra möte för en gångs skull.


Måndag


Ny kurs startade i skolan: Revision. Verkar sjukt jobbigt! På simträningen var jag arg som ett bi på alla stackars barn som inte var tillräckligt seriösa för deras krävande tränare. Sen åkte jag hem till Dennis och såg på Anna Phil och Vänner och somnade tidigt alldeles toktrött.  


Idag


Tråkföreläsning i tre timmar på förmiddagen, sen gick jag en sväng på stan. Nu har jag precis skrivit klart protokollet från simkommittémötet i söndags och ska åka och jobba nu nu nu oj nu har jag bråttom! Förlåt om det här var ett tråkigt inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback