Söndag

Pust och stön, jag och Emma kom precis tillbaka efter en härlig löprunda i solskenet. Underbart! Det gick riktigt bra på vår premiärtur tillsammans, hoppas att det blir till en trevlig vana...

Igår var det även premiär för grillen. Var hemma hos kusinerna och åt, grillad entrecote med bollpotatis, sparris, greksallad, hembakt bröd, tsatziki, beanessås, mumma! Rullade verkligen hem därifrån. Förstår inte varför jag inte har någon mättnadskänsla när det är sådär gott? Jag åt säkert tre gånger så mycket som alla andra runt bordet, kunde verkligen inte sluta. Och sen tillslut så blir jag sådär tok mätt så att jag inte vet vart jag sak ta vägen. Jobbigt det där, måste verkligen försöka begränsa mina matintag?

 

Now back to revisonsstudierna

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback