Äntligen tävling ! ! !

Snart är det dags att åka iväg på terminens första simtävling :o)

Kidsen har ju bara tränat och tränat i några månader nu så det ska bli kul med en tävling. Ett tävlingspass är redan avklarat, jag fick sovmorgon då Jörgen var där (dessvärre är det min tur att vara morgonpigg i mogron).
Jag gick precis in och tittade på resultaten från morgonens pass och jag måste säga att jag inte är 100 %-igt nöjd på alla plan, så nu måste jag åka dit och styra upp det hela lite grann, vet att de har så mycket mer att ge ! ! !


Gårdagen spenderades med Dennis. Först åt vi middag hemma hos honom med hans familj. Sen bestämde vi oss för att åka in på bio och se Juno, som jag från många håll har hört ska vara väldigt bra. Med höga förväntningar tågade vi fram till kassan 5 minuter innan filmen skulle börja, då fanns det snopet nog bara en biljett kvar. Attans! Hade ingen tanke på att man skulle ha behövt boka biljetter till den filmen, som dessutom gick ganska sent. Efter en stunds övervägande i fall vi skulle trycka ihop oss båda två på den enda lediga stolen bestämmde vi oss i stället för att se Cloverfield. Den var verkligen hemsk, men ändå sevärd. Fast jag tror att det är en film man absolut ska se på bio, inte hemma. Vi får göra ett nytt försök med Juno snarast...

image201


Kommentarer
Postat av: Kossan :)

julia, jag har hört att Juno inte ska vara särskilt bra :S

Postat av: Julia

Jag har också hört att den inte ska vara bra från "barn" i din ålder, men de som är i min "mogna" ålder har sagt att den är bra.
Så jag tror inte att ni förstår den fullt ut ;)
Men jag återkommer när jag sett den! Ses i kväll!

2008-02-11 @ 07:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback