Dancing Queen (not)

Har nyss kommit hem från ett danspass på Friskis och fy vad hemskt det är. Tror aldrig att jag har känt mig så osexig i hela mitt liv som när man står där i sina tighta träningskläder som smetar kring kroppen och på beställning sensuellt ska vricka på höfterna samtidigt som man ska göra massa steg och vifta med armarna. Det är verkligen inte min grej att dansa nykter i ett stort rum med lysrörsbelysning, med massa folk bakom och framför mig. Känner mig stel som en pinne helt utan taktkänsla. Han ledaren måste ju nästan bli äcklad av alla oss tjejer som försöker härma honom helt utan känsla, då han själv har en sanslös rytm i kroppen och vrickar på höfterna och skakar rumpa bättre än någon av oss tjejer. Men även om det är lite hemskt så kommer jag nog att stå där på dansgolvet snart igen, för det är samtidigt så himla roligt...


I morgon blir det spinning kl. 07.00  innan skolan, hurtigt värre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback