Ego-dag

En skön dag bestående av plugg, egen träning, simträning, middag på "Hörnet", och Anna Phil börjar nu lida mot sitt slut och Luli känner sig härligt trött.


Ang. plugget så är reviewn (på en annans students hemtenta) gjord, så nu är gäller det bara att ta åt sig av den kritik jag fick på mitt eget arbete och försöka finjustera det lite tills på fredag. Men jag känner verkligen att jag inte ens orkar öppna det där dokumentet igen, suck!


Ang. min egen träning så var jag och tränade i dag på dagen och körde på riktigt bra faktiskt. Kände att det var välbehövligt med lite "egentid" i gymmet, sen åkte jag hem och färgade fransarna för att känna mig ännu fräschare.


Ang. simträningen så körde vi rätt oseriöst efter helgens tävlingar, till och med lagkapp. I dag fick jag en sådan där glad känsla i kroppen av att vara i simhallen, en sån känsla som gör att jag orkar hålla på, men som inte går att beskriva när alla som inte fattar undrar "hur fan man orkar med det där?" Att jag helt enkelt gillar alla mina söta små fjortisbarn så otroligt mycket...


Ang. middag på "Hörnet" så har jag och Dennis verkligen fastnat i "Hörnetfällan", vi äter säkert där en gång i veckan. Inte för att det är så överdrivet gott, utan mest av bekvämlighetsskäl. Undra hur sjutton det ska gå för oss när vi flyttar och måste laga mat själva varje dag, det kan inte gå mycket annat än utför tror jag...


Ang. Anna Phil så var det lika bra som vanligt. Jag hoppas att hon kommer att bli kär i Martin igen, för han är så himla snygg. "Hoffa" är ju iof inte heller så pjåkig, men han passar liksom inte in i den där serien. Det är som mamma sa, han kommer in i serien som en skådespelare (eller som Hoffa), medan alla de andra "är" sina karaktärer.


Nu ska jag byta lakan i sängen och krypa till sängs... Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Koolamig

Hej!
Vad menar du med små fjortisbarn????

Postat av: Vendela

Eller hur? Vi är väl inte fjortisbarn?!

2008-02-19 @ 18:24:11
URL: http://veno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback