Hemavan på fredag!

Har liksom helt förträngt att jag ska åka till Hemavan på fredag med simningen för att det har varit så mycket annat på G den senaste tiden. Men idag ska jag i alla fall tvätta min skidjacka och plocka fram brädan och fixa lite sådana grejer, så att jag är lite förberedd på fredag i alla fall.


Tyresö Simsällskap har åkt till Hemavan på kombinerat skid-/simläger i väldigt många år. Det var för övrigt i bussen hem därifrån för sex år sedan som jag och Dennis blev ihop, tänk va små och pluttiga vi var då, sött :o) I år kanske det blir några andra som finner varandra på den resan, hihi! Troligtvis inte, för romantiken i klubben verkar helt ha avtagit på senare år...


Vi kommer hem fredag morgon kl.07.00 en vecka senare, (bussresan tar ca 13 timmar). Då ska jag bara hem och typ tvätta understället och sedan kl. 13.00 återigen sätta mig på en buss upp till Sälen där Max, Dennis, Martin och mina storkusiner från Kalmar väntar på mig. Dit upp åker jag nog inte för att jag kommer att vara så himla sugen på att åka snowboard en dag till, utan främst för att träffa mina kusiner och inte göra Max besviken.


  

Det är riktigt bra off-piståkning i Hemavan,
om man bara orkar klättra lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback