Hemtenta nästa...

Om 1 timme och 45 minuter läggs underlaget för min hemtenta ut på nätet. Vilket innebär att om 1 timme och 45 minuter börjar 48 timmars flit och ångest, suck! Hatar sånt här, vill bara vara klar med den här himla utbildningen så jag kan börja leva på riktigt... Jag vet, det blir antagligen inte bättre när man jobbar sedan, då kommer jag säkert längta tillbaka till de lediga dagarna jag hade när jag pluggade. Men det ska bara bli så skönt och slippa den här eviga ångesten som man går dragande på. Först har man ångest två veckor innan varje tenta för hur det kommer att gå, och man tänker att "gud vad jag ska njuta sen när den är gjord" men så är det ju aldrig för sen har man ofta nästan ännu mer ångest veckorna efteråt över hur det verkligen gick. Sen den dagen några veckor några veckor senare när man får reda på resultatet kan man slappna av i några dagar, men sen måste man börja jämra sig för nästa tenta, om och om igen... Aja kanske är ett I-lands problem ändå, men i så fall ett ganska stort sådant.


Önska mig lycka till med skrivandet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback