Lugn Helg. . .

Efter 48 timmars hårt slit känner jag mig nu alldeles tom i skallen. Vet inte vad jag ska ta mig för, har bara gått omkring här hemma och vankat av och ann sedan inlämningen av hemtentan kl. 12.00. Snart ska jag i alla fall åka och hämta Max i Berga, snäll syster som jag är.


Helgen ser som vanligt ut att bli rätt lugn ;) :


Ska försöka mig på ett boxpass

med Dennis i eftermiddag, tredje

gången gillt, i dag måste det bli av!


Sover och äter nog hos Dennis i kväll.

Kanske gör vi ett nytt Juno-fösök,

eller så blir det slappa framför

Let´s Dance


Jobba i morgon, suck, vill inte!


Kanske hinner jag till simhallen

efteråt för att hinna se de sista

Knattesimsgrenarna?


Lördagskvällen är planlös än så länge,

hör av dig om du har nått

skoj att erbjuda?


På söndag fyller Emma 22!

Kanske får man titta förbi hos

henne på tårta?


Seriesim på söndag eftermiddag,

första deltävlingen för den här säsongen,

spännande!


Kommentarer
Postat av: Phia

Hade du inte lärt dig att det skrevs "idag" sa du?! =)

Postat av: Kossan :)

ja, ja, julia kom imorgon till knatte ;)

2008-02-15 @ 19:55:44
URL: http://hogan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback