Snart så fraar ja norrut ja [ska läsas på norrländska]

Ajöken alla bloggläsare, snart drar jag norrut!


Men först ska jag en sväng förbi Tyresö C för att inhandla några små pinaler såsom nässpray och godis inför resan. Sen ska jag försöka hinna med att träna ett pass mellan 16 och 17, för att sedan supersnabbt åka hem och duscha och svida om för att sedan kl. 17.45 bli upphämtad av Jörgen. Känns aningen stressigt, men det ska nog funka.


Jag tror att jag ska ta med mig min laptop dit upp, men jag har haft lite problem med det trådlösa nätverket den senaste tiden, så jag får se om det fungerar och det blir några blogginlägg?


Kommentarer
Postat av: Storkusin

Hmmm trodde du slutat med nässpray..inte bra =)!

2008-02-24 @ 21:28:20
Postat av: Louise

hoppas det funkar för jag vill veta hur ni har det i hemavan! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback