Söndagsrapport...

Gårdagen bestod av simtävling på morgonen, mycket fina resultat! Typ en kvarts intensivpluggande, sedan 40-års kalas hos Dennis moster Eva. Efter kalaset åkte jag och Dennis iväg till Tumba för att hämta hans mintsa lillasyster Fanny på hennes konståkningsträning. Vi passade på att komma lite för tidigt så att vi kunde titta lite på träningen, eftersom vi har missat alla hennes tävlingar och uppvisningar. Hon hade verkligen blivit duktig sen jag såg henne sist, och det ser himla roligt ut det där. Om jag skulle börja på någon sport i mitt nästa liv skulle det kanske vara konståkning, svischa fram i fina dräkter och frisyrer och le. Sjuk bara att hon som är 13 år ska träna till 22.00 i Tumba flera dagar i veckan, vi var inte hemma förrän 23.00 och då ska hon duscha, äta nått och så, och sen upp 06.00 morgonen efter. Stackars lilla henne, hon såg inte så pigg och glad ut i morse...


image202


Nu är det tråkplugg som gäller fram till kvällens simträning. Om jag inte nämnt det tidigare så läser vi Vetenskap och Metod nu, och det är nog det absolut tråkigaste jag någonsin läst! Efter simträningen ska jag gå och boxas med älsklingen, om inte mitt anande halsont blir värre under dagen. Får gå ner och ta ett glas Echinagard och några Baffucin hoppas på att det släpper, det passar absolut inte in i bilden att vara sjuk just nu...  


image203


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback